Mijn Dossier - SVH Gerechtsdeurwaarders

Beheer uw betalingen via Mijn Dossier

Een beschermde omgeving voor al uw openstaande rekeningen.

Naast schulden oplossen helpen we ze ook voorkomen

Bedrijven, overheden en particulieren zijn onze opdrachtgevers. Heeft een van hen geld van u tegoed? Dan krijgen we opdracht om samen met u tot een oplossing te komen, zodat de rekening alsnog betaald wordt. Van elke opdracht maken we een dossier aan. Dat doen we in het portaal Mijn Dossier.

U kunt direct inloggen met de gegevens die u van ons gekregen heeft.

Een overzicht

Als u inlogt, krijgt u meteen een overzicht van alle openstaande rekeningen te zien. Ook worden in Mijn Dossier afspraken vastgelegd.

Betalen

In Mijn Dossier kunt u betalingen via iDEAL doen. Het financiële overzicht wordt daarna meteen bijgewerkt.

Betalingsregelingen

Het is ook mogelijk om via Mijn Dossier een betalingsregeling aan te vragen. U kunt op het portaal veilig en onbezorgd communiceren.

Bezwaar tegen een sommatie

Bent u het niet eens met een sommatie, ofwel een waarschuwingsbrief? Ook dat kunt u in Mijn Dossier aangeven. Daarbij heeft u de mogelijkheid om bewijs aan te leveren.

Regel het snel en gemakkelijk

Klik hier om meteen naar Mijn Dossier te gaan. Bellen met 0412 – 64 22 33 of mailen via info@svhgerechtsdeurwaarders.nl mag natuurlijk ook.

Veelgestelde vragen

Ik wil betalen. Hoe doe ik dat?

Betalen kan op drie manieren. Hieronder staan de mogelijkheden beschreven.

Via Mijn Dossier

Dat kan via Mijn Dossier. De inloggegevens hiervan heeft u van ons gekregen. Als u ingelogd bent, gaat u naar het dossier dat u wilt afronden. Klik daar op de button ‘betalen’.

Rechtstreeks

Of u maakt het bedrag rechtstreeks over naar NL 65 RABO 0140 8867 29 ten name van SVH Gerechtsdeurwaarders. Daarbij is het belangrijk dat u het dossiernummer als kenmerk bij de betaling invult.

Contant

U kunt het geld ook bij ons op kantoor afgeven. Ons adres is Obrechtstraat 35 in Oss.

Ik kan niet in één keer betalen. En nu?

Als het bedrag te hoog is om ineens te betalen, kunt u in veel gevallen een betalingsregeling treffen. Dat kunt u aanvragen via Mijn Dossier. Ook kunt u een e-mail sturen naar info@svhgerechtsdeurwaarders.nl of bellen via 0412 – 64 22 33.

Hoe kan ik bezwaar maken tegen een sommatie?

U kunt bezwaar maken via Mijn Dossier. Hier legt u uit waarom u het niet met de sommatie eens bent. Daarbij is het belangrijk dat u bewijs meestuurt. Bijvoorbeeld een kopie van uw bankafschrift als u al betaald heeft.

Het is ook mogelijk om ons een e-mail te sturen of een brief te schrijven. Hier vindt u onze contactgegevens.