Kunnen we u helpen? Bel of mail ons direct

Nota de deur uit, betaling binnen. Dat zou ideaal zijn, maar zo gaat het vaak niet. Meestal volgt er een aanmaningstraject. En dat kunnen we voor u uit handen nemen. Meteen na het verzenden van de factuur of na de eerste herinnering. Dat scheelt u tijd en zorgen.

Uit naam van SVH Credit versturen we brieven, bellen en mailen we. Natuurlijk laten we uw opdrachtgevers dit van tevoren wel even weten. Bij elk contact behandelen we uw klant niet als debiteur, maar als onze klant. Zo blijven ze tevreden. Én betalen ze.

Wekelijks doorstorten

SVH Credit heeft een eigen bankrekening, waarnaar uw klanten het verschuldigde bedrag overmaken. Eens per week storten we het totaalbedrag één-op-één aan u door. En uw klant? Die schrappen we van uw debiteurenlijst.

U houdt de regie

Tijdens het traject zorgen we voor korte lijntjes. Met uw opdrachtgever én met u. Want u heeft altijd het laatste woord. Zo bepaalt u wanneer de wettelijke incassokosten-brief (de wik-brief) wordt verstuurd. Onderneemt uw klant dan nog geen actie? Dan worden de kosten hoger. Ook blijft de regie in uw handen als we bijzondere betaalafspraken maken.

Houdt u sommige klantdossiers liever in eigen beheer? Ook dat bepaalt u uiteraard zelf.

De wik-brief

Voordat we bij een particulier incassokosten in rekening kunnen brengen, moeten we de wik-brief versturen. Daarmee krijgt de debiteur nog veertien dagen om te betalen: een laatste kans.

Bereken snel en eenvoudig uw incassokosten.

Download onze gratis wik-brief

Openstaande rekeningen?

Dat lossen we voor u op. Laat uw gegevens achter, dan bellen we u terug.